Bireyler, 21 yy.’da gelişen teknoloji ile birlikte çevrelerinde çeşitli uyarıcıya maruz kalmaktadır. Çağımızda, bireylerin bu uyarıcılar karşısında pasif bir alıcı konumunda olmayıp uyarıcıları bilişsel süzgeçlerinden geçirerek davranış oluşturması önemli görülmektedir. Bu bağlamda bireylerin karşılaşmış oldukları bilgileri sorgulanması, bilginin gerekliliğinin anlaşılması, bilginin analiz-sentez edilmesi, bilginin yorumlanması, mevcut bilgiler ile yeni bilgilerin birleştirmesi, bilgiye yeni anlamlar kazandırılmasının önkoşullarından biri de bireylerin eleştirel düşünme ve eleştirel okuryazarlık becerilerinin varlığı ile ilgilidir. Projemizde öğrencilerimizin çağın gerekliliğinden doğan eleştiri kültürünü nezaket, hoşgörü, saygı ve sevgi değerleri ile yaşamlarında sürdürebilmelerini amaç edinmiştir.
8 Aralık 2020 Salı
PROJEMİZDE NELER VAR? İZLEYELİM
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
PROJE SONU İŞBİRLİĞİNE DAYALI KİTAPÇIĞIMIZ
DeğerEleştiriyorum e-Twinning Projesi'nde sona gelindi. Öğrencilerimizin sosyal medya başta olmak üzere medya ve çevrimiçi ortamlarda ...
-
Öğrencilerimizden Emine T. Kırmızı Başlıklı Kız Masalını Seslendirdi:)
-
İstiklâl Marşımızın 8. kıtasını seslendirdik:)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder